fredag 27 februari 2009

Ja å Lina...


Jag har aldrig haft tandvärk inte heller sett någon med tandvärk, och som liten blev jag helt facinerad av hur stor Linas kind var när Emil så glatt skulle dra ut hennes onda tand. När ja sen blev lite större så antog jag att de överdrivit och att man inet alls kan få lika stor kind av tandvärk.
Men nu förstår jag, jag är inte alls långt ifrån Linas megakind, nu har inte jag tandvärk utan jag har fryst ut lite saker där inne men det visar ju att saken är möjlig!!
Nu kanske ni undrar varför ja inte lägger ut en bild på detta? Orsaken är att jag hört att det inte är bra att få kraftiga skrattanfall så här tidigt på morran...
Nä nu väntar pamol och en stund i soffan...

2 kommentarer:

Botchow sa...

MAh!jag vill ju see! :-) MEga-kind at folket! :-)

Unknown sa...

Helena....just sån kind hade även jag....på min 30-års fest!!! Inte kul kan jag lova:-)) Försökte vända andra sidan till när jag såg en kamera riktas åt mitt håll. Min man och mina föräldrar försökte intala mig att det inte syntes så mycket...till slut nästan trodde jag dom. SEN kom min syster...hennes första och spontana kommentar när hon såg mig var....FY FAN VAD DU SER UT !!!