tisdag 23 september 2008

Vilken helg!

Oj oj vet inte vart ja ska börja, ja e så trött efter denna helgen med tårtbak, 50 års fest och Alvins 2 års kalas...

Tårtan..som inte alls blev som jag tänkt mig pga lite för långa planer om man säger så ;-) och en lite för varm dag hihi...men Alvin älskade den och det var det viktigaste :-)

50 årsfesten var kanon! Skitroligt, fick träffa på lite gamla vänner å massa nya :-D

å Alvins dag blev helskön den med, massa fina presenter fick han, bla filmen "Cars" som just nu går varm här hemma.

MEN så trött ja e, igår på Alvins riktiga födelsedag tog vi det bara lugnt jag och barnen, hade massor av tid att tänka på vad som hände denna dag för just 2 år sedan, massa känslor kom tillbaka...(e så lycklig över mina barn, min man, mitt liv...!!)

å så idag...trodde att förkylningarna var över men icke...Alvin vaknade med feber så idag blir det att vara hemma...lite smått stressad känner ja mig eftersom jag hade planerat att göra Noahs dopdekorationer när storbus var på dagis...men ringde in mormor så ja hoppas få gjort lite ändå...har ju en del att göra!

Ne nnu får jag ta hand om en kinkig grabb...

Inga kommentarer: