måndag 29 september 2008

Kommer inget...kommer inget...kommer allt!

Alvin vaknade några gånger i går kväll och bara skrek å skrek inget fick honom att sluta, tillslut gick jag in efter att otaliga försök av Hans hade misslyckats...la mig brevid honom och när han för två sekunder var tyst frågade jag "vill du att mamma ska tända lampan?" till svar får jag "ja de vill jag mamma"...han som max har sagt tre ord på raken och rätt så stakigt, å så säger han detta helt utan att tveka haha snacka om att jag blev förvånad...glömde tända och han blev riktigt irriterad på mig å sa tillslut "TÄNDA"...

När mams fick höra detta skrattade hon å sa "vad var det jag sa, han e lat!!"
Jag svarade "lik sin far med detta med" ... ;-)

Kan det bero på allt som hänt det sista, dagis, kalas, dop...

Skriver snart om alls som hänt sen sist...bilder å lite annat :-)

puss!

Inga kommentarer: