måndag 22 september 2008

2 år sen..

Grattis Älskling!

Idag är det 2 år sen jag låg på BB med mitt första barn...en konstig tanke, två år och nio månader sedan, hade jag aldrig trott att jag idag skulle sitta och vara tvåbarnsmor...

Tänk vad mycket känslor man hade där på BB, jag var så lycklig att de värkte i mina armar...(sån blir jag när jag blir riktigt lycklig, det pirrar och ibland värker i mina armar och dessutom så får jag ibland lite frossa (konstig?? ja vet..) å sån var ja hela den första tiden) ..samtidigt visste man att kvällen snart skulle komma och att Hans skulle vara tvungen att åka hem över natten, och att jag ensam skulle få ta hand om detta underverk, han som sovit i princip hela dan och gav intrycket att han nu skulle vara uppe hela natten...ångest! men så blev de ju inte, han sov jätte bra och jag med, snusandes på en liten varelse...som var min..ojoj sentimentalt...
Idag är han 2 år, har börjat på dagis och pratar så pass mycket att man nu kan föra en konversation med honom...allt blir bara roligare och roligare...detta e de bästa jag gjort!

Inga kommentarer: