torsdag 18 september 2008

Inget sim ida...

Första "bakslaget" på inskolningen kom igår, ja hade bestämt mig för att göra lämningen kortare eftersom jag sen inte kommer att ha tid att sitta å leka en stund. Så i korta drag sa jag hejdå pussade kramade och gick, och tjuvkikade sen på en jätte lessen storbus :-( mitt hjärta brast!!! men så såg jag att han satte sig i Mias knä och då lugnade allt sig, gott att veta att han har nån att ty sig till...ringde dock senare för att höra om allt var ok..å de va de såklart, han hade lugnat sig snabbt å fått frukt :-)...och medans jag ändå hade dom på tråden tog jag upp som konstiga märkena på Alvin arm (som jag tror e bitmärken) men dom hade inte sett nåt, men skulle hålla utkik..
Igår va de fotografering, lämnade med en kjorta eftersom jag va säker på att den inte skulle förbli ren efter kingrytan som stod på menyn HAHA!
Trodde nästan att dom skulle glömma skjortan men den satt på då jag kom, knäppt ända upp i halsen :-) och dom nämnde även att han fått sig ett bett även idag så nu kan man räkna 3 bitmärken på stackaren, får ta de som att han e väldigt go ;-)
Vidare hem för att få i oss lite mat, för att sen dra vidare till Stenungsund jag å Alvin för lite MammaAlvinTid, tittade lite på Polarn men usch va dyrt fick tag på brunt papper till julkort bla. Åkte sen vidare hem till Emman å Vilmer för att hämta tårtgrejerna, blev kvar en stund så barna fick röja av sig lite och äta lite kvällsmat..najs..Tack! Efter det var Alvin rejält trött och stupade i säng och sov väldigt väldigt bra om man jämför sista tiden...måste berott på att han nu är hela 2 ÅR! (snart) och har fått nya näsdroppar som hjälper mer än 4 timmar :-D

Men sov jag??..nej inget vidare, har ont i bröstet nu med...va blir de av detta!?!?
Blir inget sim ida för mig å Noah, utav naturliga skäl med andra ord ;-)

Tyckte de va illa igår när ja lämna Alvin, men idag börja han gråta bara att fröken sa att dom skulle säga hejdå till mig :-( men jag kom ihåg va systeryster sagt och va konsekvent sa hejdå lämnade till Cecilia och gick MEN va ont de gjorde!! Fast när ja sen skulle vinka i fönstret till honom stod han där glad igen...min lille solstråle :-) får hoppas han sover idag...

Ohhh nu kom mannen i mitt liv in med posten..innehållande två paket :-D ÄLSKAR att få paket på posten hihi...fast nu e de ju Noah som fått de ena, från GoBoken..å de andra e från crimson...SUPER snabb leverans, beställde iförrgår (!!!!) tack Anna för tipset!

Ne nu får de bli att montera korten i ramarna och spika spika spika :-) för här ska bli fint tills på söndag då det blir 2 årsKalas :-)

see ya!

Inga kommentarer: