lördag 9 oktober 2010

Tankar ifrån vänster sänghalva...

Han på höger sida, jag på vänster sida. Han löser korsord, jag läser Vi i Villa.



-Lever artister på? Vad är det?



-Gage....



-hmm...



Jag läser vidare...



-spiralfjäder, på 5 bokstäver?

Känslan av irritation börjar växa...jag vill ju bara läsa min artikel med Leila, sötaste fina Leila-bakar-Leila...jag vill bara...
Plötsligt vänds allt och det väller fram en enorm kärlek, till honom, till oss, till vårt liv...detta är vi, såna där som kan ligga i sängen och göra astråkiga saker, men så länge vi gör det tillsammans så skiter vi i vad vi gör, vi e såna som går med samma sorts träningsoverall på campingen om ett X antal år och såna saker...haha och jag älskar tanken på det!

Jag börjar asgarva och han sätter igång han med när han hör anledningen...

KÄRLEK!!

Inga kommentarer: