lördag 30 oktober 2010

En snabbis

Uppdatering!
Drack ju min första Herbalife drink i onsdags så idag är ja inne på dag nummer 4, slarvig som jag är så har ja ju glömt mina pilleriller som ska ätas till varje huvudmål 3 ggr om dan, så de första två dagarna blev det bara en gång om dan, och igår lyckades jag komma ihåg 2 ggr...kanske kanske blir det 3 ggr idag :)
Igår skulle vara den värsta dagen...magen kan leva livet pga ändrad kost...fast det är om man tagit sina piller och så..hehe hmm så jag märkte inget särskilt direkt, men det som jag har kunnat konstatera är att man inte är hungrig mellan målen, jag trodde ju att när man bara har slängt i sig ca 350 ml vätska blandat med ett pulver så skulle hungern komma krypande efter en timmer eller två, men inte! Väldigt viktigt för mig att inte vara hungrig, vilket alltså var ett plus =)
Idag ska mamma, millan och jag iväg på julmarknad på Marstrand, sen vidare hem på kalas, så idag är det lunchen som byts ut, och idag provar jag även på att mixa ner lite äpple i shaken, sen är det bara pulver som fattas så kan jag käka min lunch var som =) rätt smidigt måste ja säga.
Ne nu får ja sätta fart, måste ut till Oskar innan avgång, tyckte han haltade!?!? hoppas hoppas LilleSvarten inte har ont!

Inga kommentarer: