tisdag 19 oktober 2010

Alvins roliga

På tv:n håller ett par på att kyssas, Alvin frågar: Vad gör dom? Pussas säger jag...han tittat på tv:n länge, rynkar pannan, skakar på huvudet och undrar: Nej mamma, dom har ju öppen mun?

Ja du mamma, vad svarar du på den liksom!?!?

Jag börjar trevande...öhhh jo när man älskar någon jätte mycket så pussas man så...(eller NEJ det kan ja ju inte säga, jag säger ju minst en gång om dagen att jag älskar dem mest av allt, dröjer det väl inte länge förrän han vill pussas med öppen mun med!!) ...eller ja menar att när en mamma och en pap...NEJ det kan ja ju inte säga! ..okej...jo när två VUXNA älskar varann jätte mycket så pussas man ibland med öppen mun...(Jaaaa, snyggt räddat mamman!!) passa även på att snabbt byta kanal däriemllan...otur som jag ofta har, så är nästa kanal en annan såpa där två håller på att klä av varann...(faaan)...men ingen skada skedd, Alvin rycker på axlarna och konstaterar att dom ska bada, det vill jag med!! Får ja de mammaaaaaa???

Imon älskling imon...

1 kommentar:

Botchow sa...

HAHAHA...kan totalt se mej Alvin kolla med fragande min och du forsoker komma pa nagot smart svar! :-) hihihi... jag har ocksa hamnat i sanna situationer me Sofia... de e ju sa jakla fragvisa och nyfikna dom sma trollen!!