tisdag 26 oktober 2010

Spännande vecka!

Japp nu är det vecka 43, veckan då vi ska få våran säng, alla telefonsamtal svaras därmed med en stoooor färväntan, förhoppningen är att det är Sova som ringer =) så låter ja lite besviken när ja svarar så beror det antagligen inte på er ;)
Dessutom så ska jag imorgon möta Jezzica och Anna för att snacka Herbalife, och ja, jag vet att jag alltid sagt att om man ska gå ner i vikt så ska man äta riktig mat, man kan ju inte leva på att dricka hela livet, men för det första så ska ja inte gå ner i vikt, ja e nöjd här =) utan jag är ute efter energin, för något ja verkligen skulle behöva göra är att orka träna mera, men ja e alldeles slut när ungarna läggs i sängen, hade vart gott att ha valet att orka gå ut i stallet, träna mm...
Därför ska jag se om det stämmer det som "alla" säger, att man får en otrolig energi, dessutom så viskade något i mitt öra att man får lite hjälp på traven i sin träning, man shapear till sig liksom, och det för att man ger kroppen rätt näring, den näringen som den behöver för att orka göra muskler mm...jaja ja e ju inte jätte insatt i detta ännu, och dessutom så talar ja inte av egen erfarenhet...än.. får ja väl tillägga, detta ska bli skitkul att testa på!! Jag uppdaterar =)
Jaja nog om det, nu e de mamma och Noah time som gäller, Alvin är avlämnad vid tåget, en mycket spänd kille gav mamma den längsta pussen i historien (mamman trodde att detta skulle bli svårt) men StorBus bara log stort och vinkade glatt hejdå, mammas bebis blir större och större...snart hämtar ja hem han efter en fest någonstans, lite "lätt" berusad och får höra alla hans knasiga bravader hahahah
Iallafall NOAH, en liten uppdatering av hans plötsliga avhopp på blöjfronten =) det går kanon verkligen, vissa dagar bättre vissa sämre, i fredags på dagis hade det inte alls gått bra, vet inte riktigt vad som hände eller hur det hände men det var iallafall första gången jag blev lite besviken på hans avdelning, men nya tag igår och det blev inte alls samma sak, gött gött gött! Förtroendet åter!!
Nu har det inte blvit ett enda blött plagg sen i fredags, mammas LillBus håller med på att bli stor =D
Nej åter till den riktiga vardagen!

Inga kommentarer: