måndag 25 oktober 2010

Sugen!!



Vem behöver ett akvarium när man kan sätta på datorn knappa in universeums hemsida och klicka vidare till deras webcam och få se HAJAR!!




Jag har två SmåKillar som är sååå inne i "vårt" lilla akvarium och det tjuts förtjust när en haj kommer i närheten eller simmar förbi =)
Imorgon åker Alvin med hans avdelning på förskolan till just Universeum, sist de var på naturhistoriska så var jag med och att jag inte ska vara med denna gången togs imot av stora protester, men jag tror att våra lilla tripp till det virituella universeum har botat lite av mammigheten =)
Hoppas att lämningen vid tåget går bra för oss imon.
LillBus vill självklart också följa med, men jag ser fram emot att ha en dag tillsammans med enbart Noah...
Nu kommer snart Anna och Leon på lite fika, kanske lunch, för att fira Alvin, dom kunde inte komma på kalaset igår, som förövrig blev jätte lyckat! Alvin var eld och lågor efter att allt lugnat ner sig, han hade haft superkul, lite kramar med Nathalie hade ju inte gjort saken sämre haha, gulliga små! Emil hittade hit, och Alvin och han har redan gjort planer att träffas och leka någon dag efter dagis, dock inte denna veckan eftersom det vankas jobb mån, tis, tors för mig, så inga tidiga hämtningar denna veckan.
Rättvisa Alvin kom på en bra sak med alla deltagare på kalaset när ja frågade vad som vart roligast på kalaset: Axel hoppade roligt på sängen, Vilmer lekte med bondgården, Nathalie visste han inte vad som var så roligt med men roligt var det! (har en känsla av att det var kramarna och PUSSEN som Nathalie avslöjade för Emelie) Emil är ju min bästa vän och Noah är alltid kul hahahahaha, ja älskar hur han utrycker sig nu för tiden!!
...ja just de..titeln på inlägget...ja e sååå fruktansvärt sugen på att rida i detta fiiina vädret, känns som att jag alltid får tid till att rida när det regnar och blåser och just nu kan inte ens jag komma över att det är mysigare att rida i klart fint hästväder...

Inga kommentarer: