torsdag 12 november 2009

Men de e ju ändå rätt kul att blogga!!

Har nästan glömt av vad man bloggar om...haha..skulle ju suttit fint med en uppdatering här, om våran första husvagnssemester med två barn som vi så lämpligt lade på andra sidan sverige i Kolmården (inte jätte genomtänkt kanske) men de gick ju jätte bra det med, lite fler kissestopp än vad vi räknat med bara ;)
eller lite kort från midsommarafton, då järngänget fixade en tredje fest tillsammans ;), längesen ja skrattade så mycket på så kort tid :D attans mycket träningsvärk från allt buggande på ett inte alls så dansvänligt lagårdsgolv!
eller kanske kort på barna som bara växer o växer...ujujuj...

fast då kommer ja ju inget annat göra än att sitta här så de går ju inte för sig ;)

Så vad händer nu?...jag har tagit tag i min resa till ett sundare liv, Hans kan ju inte för alltid vara min feeder som Annelie o Malin så fint kallade det hahahhaha..nej nu är det slut på kladdkakor o skit nu ska jag var nöjd med mig själv :)
Jag är just nu inne på min sjätte vecka, och har nu lyckats gå ner 5,6kg, lite för fort enligt vissa, men snart e ja i mål!! Då ska ja se till att bli jämviktare så ja slipper betala medlemskapet i fortsättningen :)
Idag fick jag på mig ett par byxor som jag hade innan Alvin blev till, och gott sitter dem med...fast de är lite korta...vad kan de bero på?? Har ja blivit längre?? jaja...såna dagar blir man alltid glad av :)

Annars vandrar livet vidare så sakta, jag jobbar rätt mycket, varje måndag kväll och mååånga helger har det blivit, men göttans med pengar ;) behöver vi eftersom vi sparar till att få ihop en budget för ett ev lån...som för övrigt ska disskuteras på måndag!! Ihhh känns spännnade, det händer grejer ÄNTLIGEN! Sen får vi se hur allt blir, bygga nytt? renovera? bygga på samma plats vi bor nu? eller ny tomt? Massa frågor att ta tag i efter måndagen...

..ja se...det blev ju ändå lite skrivet...men ja e ändå inte säker på att ja fortsätter...

See ya!

1 kommentar:

Botchow sa...

Halla, du glomde ju: ..."Eller ska jag blogga om nar min gosigaste Johannis var a halsade pa a vi hade askul" :-P

Du e saaa duktigt med vikten! Nyfiken att se dej nu ju!

Puss