måndag 23 november 2009

Idag fortsatte mitt fönstertvättande, dock bara på insidan, men herregud! man får vara glad för de lilla :)
Hittade den här helt underbara bilden, och den riktigt sköna texten när ja sökte efter mitt lilla fönster som blir putsat...läs o begrunda alla städtokiga människor där ute (däribland jag...)


Helgen har bestått av jobb, jobb och åter jobb! Tom så mycket jobba att jag helt glömde bort att det var julmarknad på fästningen denna helgen :( hoppas att ja kommer på någon annan julmarknad, riktigt tråkigt annars) Hann väl med lite annat med iofs, slängt e hel del skräp, som vanligt fyllde vi släpkärran till bredden, förstår inte hur vi samlar på oss all skit. Sen blev det en tur till svärföräldrarna, där barnen röjde, och på vägen hem åkte vi på en lugn o tyst (barnen hade somnat) tur runt i solberga för att kolla på nybygda hus, massa fint!
Söndagen tog vi en tur till Torp, Alvin skrek i högan sky att han absolut inte ville åka med utan ville till FARMOR och så fick det bli, vilket var mysigt då Hans o jag fick all tid att ge Noah den uppmärksamhet han ständigt söker (så synd det låter som han) fick kollat på en del julklappar till barnen, och jag fick köpt mig ett par stövlar!! jisses vad jag blev glad av att hitta ett par som man faktiskt kunde kika på prislappen utan att svimma av förskräckelse (heter det så??)...
Sen var jag rätt dö på kvällen efter nattjobb o shoppande :)
Idag väntar ännu mer jobb, 15.00 ska ja vara på plats...sen är jag faktiskt ledig ett tag, hoppas på att kunna ta mig lite längre ledigt, eftersom mamma o jag funderar på att åka till Ullared nästa måndag utan barn, bara hon o ja :) ska bli mysigt!
ne nu får jag göra nåt, ananrs segar ja ihop totalt innan jobbet :)
see ya!

2 kommentarer:

Botchow sa...

Guuuuud, alskar den skylten!! Perfekt att ha i hallen tihihi

Botchow sa...

Guuuuud, alskar den skylten!! Perfekt att ha i hallen tihihi