onsdag 25 november 2009

1 Månad

Japp igår var det en månad kvar till Julafton och det firarde vi med att börja sätta upp julgardiner och lite ljusstakar (eller julstakar som jag kallar dem av nån anledning) massa mys här hemma nu med andra ord :)





Åkte till viktväktarna för att få min dom efter en vecka där ja skulle stå still...det lyckades inte hehe...men nu e de nya tag som gäller, känner att ja mår mycket bättre nu, dessutom presenterade dem ett nytt kostprogram denna veckan. Dem har tjatat om detta i flera veckor nu, att vecka 48 så smäller det! Då ska vi ha partyhatt bla bla bla, trodde att det på sin höjd skulle vara REA på all deras produkter...eller liknanade, men nej det visade sig att jag nu istället för att äta 22 point per dag ska äta 29 proPoint, med en veckobudget på 42!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! propoints som jag kan ta till om ska ska på fest, ha kalas (som denna helgen), ska på julbord (som denna helgen) eller bara känner för att supa dig dräggfull på rödvin, för den vckobudgeten räcker till så mycket som 8(!!!!!!!!!!!!!) glas rödvin, så mycket dricker inte ens jag...ne för mig kommer de nog läggas mer på gottiga saker...men är lite skeptisk till om detta verkligen funkar!



JOHANNA: Har du hört om detta har startat i USA?



Jaja den som lever får se :)



Snart kommer Jeanette, grannen min på en fika (som jag för övrigt ska ge några av mina veckobonuspropoints till, fikan alltså, inte henne...) detta ska bli väldigt tevligt men ja måste nog sätta igång att städa för annars kommer hon ha svårt att komma innaför dörren...inte lika kul kanske!

Men framförallt så kommer denna ursäkt att tillämpas...




see ya!

Inga kommentarer: