onsdag 22 april 2009

Nu känns de som vår på riktigt!!

Hästarna första dan på grönbete (eller ja sina första 2 timmar, får ju inte bli dåliga) När vi först öppnade var det två huvuden som stacks ner mot marken som strutsar, de andra två blev otåliga och putta på sen var det fyra strutsar plötsligt :D

Men så efter en stund, Luxine börja rulla sig och sen när hon kom upp igen blev det racing, efter en stund drog hon med sig Lowe, så fick de racat lite, och efter en lång stund fick hon även puttat lite på de gamla stuffarna så de oxå fick spurtat :) NU E DE VÅR!!
När man ser detta undrar jag i mitt stilla sinne hur jag nånsin ska hålla mig kvar vid inridningen ;)


Lowe in action


Luxine är så jäkla fin! Såå spänd på att premiera henne i augusti och se vad hon får för poäng, hoppas på att hinna köra in med...men de får vi väl se hur de går :)




De e fart i denna damen :D Passar mig!
See ya

1 kommentar:

Botchow sa...

woooww... va fina dom e!! Det e verklinge en av mina drommar, att ha en hast! Da skulle de bli en fjording! Vi far rida tillsammans nan gang nar jag kommer hem igen!

Och du, jag saknar er inte liiiiiiite, jag saknar er forbaskat mkt!! Finns inte en dag nar jag inte tanker pa er...vad ni gor, hur ni mar, vad ni skrattar at, vad ni grater at, vad ni ater til middag....
loveya!