torsdag 16 april 2009

En nyhet!

Och inte vilken nyhet som helst!

Emelie ringde, mina ringar e klara!! Wieeeeee nu känns de plötsligt väldigt verkligt, det och att köpa spriten (av nån anledning) åhhh nu längtar jag tills jag kan hämta dem, har betalt dem idag, det sved, men inte lika mycket som det skulle gjort om smycka eller någon annan som inte var Emelies pappa, skulle gjort dem, men de e de fan värt (hoppas jag, har ju inte sett dem :S) ska ju ha dessa hela livet, påminnas om vår lycka och bladibladibladi...de sak sitta där iallafall ;)

Emelie skvallrade iallafall och sa att de va supersnygga :D

Sitter här alldeles ensam, båda barnen sover (har nämnt de förut och säger det igen, det är inte BARA av ondo att barn e sjuka, de sover ju, mina iallafall) senare ska vi iväg och utnyttja vårt klippkort på diverse barnmottagningar och vårdcentraler och skit...får se hur detta går, har en lång lista som de ska gå igenom...

Puss

1 kommentar:

Botchow sa...

va? Vadda Emmelies pappa gjort ringarna? Detta har jag inte hort. Trodde du kopte ringarna som du skickade bild pa? Emmelies pappa har alltsa tillverkat ringarna sjalv?? coolt!

Pusssss