fredag 24 april 2009

När vet man att barnen börjar bli stora? Jo när man som jag sitter uppe vid datorn...ensam...barnen sover och klockan är halv 8!! Huvudet ville inte sova mer, så de var bara att pallra sig upp...och barna de bara sover o sover...

Så vad händer idag?

Först blir det att ringa massa samtal, bla till vigselförättaren, bestämma möte med henne för att gå igenom det hela..ihhh spännade!! och till chefen för att berätta för henne att ja inte kommer tillbaks till hösten utan kommer vara hemma med vårdnadsbidrag (GÖTT!!)

Sen blir de en tripp till Anna o Leon, lämna lite kläder och se hur lillen mår :), vidare till Jezz för att hämta några stämplar så att jag kan börja med festhäftenas utsida, allt sånt pyssel står just nu på tork och har gjort de sen i tisdags då jag gjorde klart alla ljusen, som kunde göras, väntar nu på resten av banden som kommer på posten vilken dag som helst :)
..och sen markand! Millan är här, mamma ska med...de e precis så som de ska vara :) trodde tårtdecor hade öppet idag, men tji fick jag, får köpa det nästa vecka istället, kanske samma dag som det ska storhandlas på IKEA :D (Fan va pengar man spenderar på ett bröllop!!)

Kommer bli en kanon dag idag!

Puss

2 kommentarer:

Botchow sa...

ah, vikinga marknad? Vill med ga a putta vagnen med dej! Hoppas ni for en mysig helg! Puss puss a karlek!

Niklas Claesson sa...

Ramlade hit via Hjörnhede. Väl här såg jag något om tårtor. Kanske denna länk till en av mina vänner kan vara av intresse.