tisdag 23 juni 2009

Bara att inse!

Ja, nu e de nog bara att inse att man har en blöjfri kille här hemma, jag har väl kanske inte satt mig imot de men ja har ju inte direkt tränat honom heller, bara tyckt att han blir så väldans stor den där dan, när han går där utan blöja...men nu så...blöjfri på både dag och natt, då får man väl inse att ens lille blivit större...haha kan inte riktigt gå så långt som stor ;)

Stolt Mamma är jag nog i grund och botten iallafall :)

Lillegubben blir större han med, han säger massor av ord nu så det är riktigt roligt att höra på honom, Alvin var ju rätt sen med att säga enstaka ord, därför e de kul att höra på tjötmumriken här hemma nu :)

Alvin e just nu hos Farmor, har han vart sen igår, de hade en liten utflykt med Farmors kompis o barnbarn (skiljer tydligen bara 4 dagar på dem) till slottskogen igår, fika o lekte :) måste vart drömmen för honom att ha farmor för sig själv! Hans å ja passade på att skaffa barnvakt till Noisen o så drog vi in till Lisse och gick på nybörjarkursen i bugg där, Hans var grym och jag som aldrig kan "gå efter noter" klantade mig gång på gång, bättre att "bara göra" ;)
Vandrade runt lite och spelade efteråt för att sen kika på Lotta på Liseberg, Brolle var ju med :D han e GRYM! Volken röst...blir ju alldeles till mig ;)

Sedan hem o i säng. NICE!

Inga kommentarer: