fredag 4 februari 2011

Ja livet går vidare, det måste det ju göra, framförallt när man har två underbara små ungar som frågar nyfiket "mamma vad tänker du på?" "varför är du lessen??"
När ja berätta för Alvin häromdan så sa han: "men mamma vet du vad! det är ju för värstans bra (hans nya ord haha) din farfar Astofs (Astolf-svårt namn de där) är ju där uppe, så han kan ju ta hand om henne..." sen började han räkna upp alla som kunde ta hand om Agneta och ev Lulle om det går så illa med honom...jag har världens mest underbara barn, bara så ni vet!!
Igår var det torsdag och dags för Lulles nya provtagning, jag förberedde mig på en två timmars kamp igen, men nu visste vi vad vi skulle börja med, så med strypsnara och en 5 cm lång nål rakt in i halsen så lyckades vi på första försöket...en lättnad för mig. Så nu är det en nervös väntan...igen...de kunde få in svaren tills i eftermiddag, men mest troligt på måndag...tur ja ska iväg till SysterYster i helgen, så jag slipper tänka...
Ikväll är jag gräsänka, Hans ska till båtmässan och glida runt med jobbet, och jag ska bara vara...någon som är sugen på att bara vara, så är det bara att säga till!!
Sen drar jag och mamma till Halmstad, mamma är med som barnvakt när ja o Millan ska massera oss, shoppa loss och vara systrar!
Men först!! Städa...det är ju fredag ;)

Inga kommentarer: