onsdag 9 februari 2011

hmmm

Ja inte tog det så här lång tid att få provsvaren, dagen rullade på bara :)

Ja proverna ja...jag kan knappt fatta det, jag var ju inne på att inte ha någon Lulle kvar, men en smått förvånad veterinär ringde upp mig och meddelade att alla proverna nu såg bra ut, ett osm var liiiite förhöjt, alltså med en grad, så i hennes ögon kunde han inte vara annat än smal pga av ålder fällning och hård vinter....har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om detta....eller tror...

Står och kikar på pojkarna som är ute och leker, vart ute sen mellanmålet nu, alldeles överlyckliga för att få var ute såååå länge...går ju bra nu när det inte mörknar riktigt än iallafall :)...men jag fick mig allt en tankeställare förut, trots mitt gillande av snö och vinter, kyla mm så klagar ja med såklart!!! Inge kul att rida i regn liksom, men så var ja inne på facebook innan och började snacka med en kille ja träffa i Egypten förra året då vi var där, deras situation har väl ingen missat...Maggot var optimistisk men oroad, han har ju en familj att ta hand om han med...och vad gör det om regnet faller eller om solen inte visar sig på några dagar...deras situation ser ju ut osm den gör ändå...man ska vara glad att man bor i sverige, där solen lyser med sin frånvaro och snön kommer tätt numer, och att regnet det bara öser ner...vi har ju iallafall en relativt bra regering och vi slipper framförallt det som just nu pågår i Egypten...

En liten tanke bara...

Inga kommentarer: