lördag 21 augusti 2010

Felringningsragg?!?

Ja visst! För andra gången nu har jag blivit raggad på genom en felringning...alltså ett felringsningsragg.

Sen en tid tillbaks så har jag fått sms och telefonsamtal av folk som söker en viss Fredrik Glas, jag har vänligt men bestämt nekat att det inte finns en Glas här men alla har inte vart övertygade, tillslut frågade en "är du säker på att det inte finns någon Glas där?" Jag blev tyst och undrade i min stillhet om han såg framför sig hur jag började vända kuddar i soffan och att jag plötsligt skulle utbrista "ne men här e han ju!" Jaja, sen blev det lite tyst kring detta, men så en sommarkväll så ringde det igen "hej mitt namn är Halah och jag söker Fredrik Glas" jag svarar som alltid att det inte finns någon som heter det här, men du är inte den första som frågar, (jag blev plötsligt nyfiken) varför söker du honom? "han ska döma våran match imorgon så ja måste få tag på han, vart är han?" (han hade fått för sig att jag inte hade letat tillräckligt bland kuddarna igen)

Jag svarar igen, här finns ingen Glas han måste gett ut fel telefonnummer till er...han nöjer sig och lägger på...för en stund iallfall för sen får jag ett sms "Hej! Det är Halah igen, Du lät snygg tjejen, jag är ledig om du vill ha kul"...hmm svara jag?? nej...

och så idag så ringer telefonen, jag svarar...Hej, det finns ingen Glas där va?..hmm jag blev alldeles tyst...men jag var ju tvungen att ringa och höra på din snygga röst som alla talar om...ja förblev tyst...vilket verkade göra susen eftersom han kort därefter la på, utan att ha fått genomfört sin lilla misson...att höra min snygga röst...eller ja förutom "a de e Helena"..

ibland undrar jag vad för desperata människor det finns där ute...ragga via felringning...hahaha

1 kommentar:

Botchow sa...

Hahaha... du kan ju va glad att du har sexig rost iaf :-)