tisdag 26 augusti 2008

Kamera rensning...

Hade en hel del kort kan jag ju säga, vart riktigt dålig med att tömma den, men shit vad skoj att kolla på nu så här efter, iallafall så hittade jag dessa som jag blev riktigt nöjd med!! Mitt söta lilla troll :-)




Trodde att jag nu skulle sitta och mumsa på ett nygräddat gott bröd men nej...det blev aldrig så, när jag väl var klar med tvätt å lite annat pyssel så visade det sig att Hans fick sluta tidigt och kom hem kvart över två, så det blev en mys stund i sängen (vi å alla barnen) en skön timmes sömn för min del å sen hela två timmar ensamtid för mig (!!!)...gjorde inget direkt upphetsande kan jag ju avslöja utan jag satt med inbjudningskorten till dopet.
Hehe insåg idag att man verkligen på allvar får vakta sin tunga nu när Alvin håller på med snacket, satt i bilen en dag och så kom en liten tanta utkörandes utan att kolla sig för, jag utbrister "men lilla kärring!!" och Alvin härmar snabbt "jäjjing"..."mamma"..." ja svarar jag"... jäjjing"...vad ska man svara en två åring som bara vill få bekräftat att man förstår vad han säger..."ja, Alvin kärring"...kanske inte det smartaste...eller?? tillslut gav han iallafall upp och fortsatte filosofera i baksätet..sötisen!
Ne nu får ja hoppa i säng, får väl upp om några timmar, Noah passade på att ändra lite på hans rutiner idag, annars så äter han vid 21-22 någonting sitt sista mål men idag så drog han fram det och åt vid 20.30 och somna kort därefter, så jag kan väl glömma att få sova till 6 imon bitti...
handla imon med...ZzzZZzz suck!
Tjing!

1 kommentar:

Botchow sa...

wow!! underbara bilder!!