måndag 25 augusti 2008

Fyndat??


Budade just in detta på tradera, de va längesen jag var där nu å kikade på scrap grejer, långt innan Noah föddes tror ja de va. Verkstan har legat nere ett tag, men så tack vare att jag gjorde Leons namngivnings kort så blossade suget upp igen och jag insåg att jag hade väldans tråkiga saker att scrappa med så...in på tradera, bästa sättet att snabbt få tag på scrapgrejer, snart blir de att buda på lite stämplar med, har inte hållt på så mycket med just stämplar men blir så sugen!! Så idag tackar vi Leon för att ha kommit till världen å för att ha satt igång min scrapparhjärna igen (tror inte att Hans tackar han dock, de e ju inte speciellt billigt)
Igår var iallafall Leons namngivningskalas, jätte fint ordnat var de, en liten ceremoni med lite tal å jätte fin sång, inget öga va torrt å speciellt inte Annas :) men vem kan klandra henne när ens barn får sitt namn.
Snart e de dax för Noah att döpas, den 28 september smäller det (om man nu kan säga att de smäller av ett dop...) har en hel del att göra innan dess, men trots de så har ja ingen brådska känns de som...så ja kommer väl stressa som en gris några dagar innan. De första jag borde göra e ju att få iväg inbjudningarna som först måste skäras iordning (man kan ju inte göra nåt enkelt för en gång skull nej nej) får sätta mig med det när barnen sover...
Sen e de det där med tårtan...hur ska den se ut? Jag har en massa förslag som virvlar runt i huvudet på mig men det blir liksom aldrig nåt konkret förslag av de...men så brukar de ju vara när det kommer till mig å tårtor å annat som man ska vara lite kreativ, men tillslut så brukar de ju bli rätt så bra :)
Har bestämt att "temat" ska vara nallar iallafall...hade ju ett tema med små fötter till Alvins dop så därför måste jag ju ett till Noahs med, så kom min kära syster yster på att nallar var ju gulligt å så fick de bli!
Slog mig precis att min första tanke var att jag skulle scrappa inbjudningarna, tacka gudarna för att jag la ner det, 30 scrappade inbjudningskort...visst e de kul, men inte så kul..å speciellt inte efter 30 styckna kort haha...
Jaja nog tjatat om detta dopet, vad händer idag?...de blir väl till att röja lite här hemma, borde röja mycket i flyttkaoset men man hinner aldrig mer än lite...förstår inte detta ;) å sen så kommer Anna å Leon hit, blir skoj :)
Ne nu får jag ju börja röja, annars har nog Anna å Leon lite svårt att komma in...

1 kommentar:

Botchow sa...

OOOHHH....antligen far jag la saga! Alskar att lasa bloggar! Speciellt mina vanners sa kanns det ju som man e lite mera uppdaterad!!
Kul att du ska borja scrappa igen da! Och vilket gulligt kort pa Pojkarna!
Puss pa dej a famljen!