tisdag 6 september 2011

I väntans tider...

Ja inte är det bara en bebis vi väntar på, utan flera!! Bli nu inte helt tokig, det är bara Vargen som trotsat sina piller och kommer att lämpa av ett par kattungar eller 8 hos oss inom några dagar (tippar jag på), vilket jag inte är så lessen för, det var ju hur mysigt som helst att ha små kattbebisar här hemma, och dessutom så var det inte alls så hårt att lämna bort dem som jag trodde, även barna tog de lugnt, nyttig läxa de där tror jag...

Så våra kvällar framför tv:n brukar se ut så här...
Vargen på min mage, med bebisen sparkandes. Rätt fräckt att bebisen vaknar så fort hon kommer, rör sig massor och tumlar runt, antar att det ekar av hennes kurrande där inne eller nåt =) 

BTW är det bara jag som blir nåt så otroligt hångelsugen när ja ser den där reklamen för Retardex!! MUMS!

Som jag skrev i förra inlägget så har ju vårt minnskort gett upp, men jag vet ju hur mycket Johanna vill se på hur magen växer, och det är väl inte så konstigt när du bor där borta (!!!!) du missar ju allt ;), så jag tömde iphonen på ett par illa tagna kort och fann att jag hade lite bilder iallafall, så vassego Pannin..
Nyplussad v 5
Det börjar hända saker v 20
v 23
  v.25
Idag v.28 =)
Spetsig mage haha!


Bara 1 månad kvar tills jag blir faster  ihhh  =)



2 kommentarer:

Botchow sa...

Tack Tack Tack!!!! Fina magen! Jag har fortfarande inte riktigt greppat att du har en tredje därinne! Längtar efter dej! Tack att du tänkte på mej... PUSS!!

Ps, hade du gått ner i vikt innan? Du ser väldigt smal ut!!

Ps2, köp ett nytt minneskort! :D

En mamma mitt i vardagen. sa...

Mm vi ska göra detta vännen! Har precis lämnat in kortet och det verkar som om de ska kunna rädda bilderna iallafall, men ja vågar inte chansa på att de blir blaj igen så ett nytt kort it is! Puss