torsdag 29 september 2011

Kamerarens!

Lite bildrens från phonen




Än en gång tog vi oss en tur till vår lilla skog där vi insett att det finns guld begraven, inte bara Herr Arnes Penningar ;)





Barna är grymma på att hitta kantarell!!






Hittade några såna här med..


Att något så vackert kan vara så giftigt!!

..:::::..


Imorgon går jag in i v.32, känns gott att det verkligen rör sig nu


Tigerrandiga magen ;)


I tisdags arbetade jag mitt sista pass, vilket känns otroligt gott, kändes inte ens ledsamt att säga hejdå till arb kamrater och min brukare, känns som att jag behöver detta! Ska bli gott att bara vara ett tag nu innan allvaret börjar..


..::::::..

Förresten...


Får man lov att vara så här liten och söt??




Alvin njuter i fulla drag, och när han i fredags blev superdålig med hög feber så var det bara lille pissen som kunde få honom att slappna av och bara vara, dom är bra till mycket de där kattera!



Syskonkärlek??


..::::::..


På Söndag är det dags för Sofia och Björn HejaHejaHeja!!

1 kommentar:

Botchow sa...

HAHAHA... älskar bilden när Alvin hjälper Noah! Urgulligt! Och älskar Noah min med svamparna, vilket smajl hahaha
Tack för bilderna! Puss på er!!