tisdag 13 september 2011

De bidde en liten tummetott!








en liten liten pojkbebis, en stolt Vargmamma ligger och myser dagarna till ända.








tyvärr så var den första som kom ut döfödd, troligen dött av syrebrist, hon hade svårt att få ut den lilla, men men det är sånt som händer, man får se det så som Alvin eller barn i allmänhet "det var väldigt tråkigt att vi fick en död kattunge, men det är ju också väldigt roligt att vi fick en som lever" älskade älskade barn!





Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan, det är extra spännande eftersom barnen ska få höra minis hjärtljud. Noah är helt hypad över detta medans Alvin kör sitt vanliga race nuförtiden, jag vill inte med mamma, jag vill inte gå med in mamma...osv låter som en tonåring haha


sen blir det väl de vanliga proverna, mäta och klämma. Hoppas att hon inte behöver klämma på min lilla punkt som gör sjukt ont på höger sida magen, sist höll jag på att förgås eftersom mini låg precis där med sin rumpa, som hon skulle mäta...inge roligt alls!


Sen ska jag ta upp TUL (tillväxtultraljud) med henne, om det nu finns tid och inga barn är urtråkade ;)


Vi får se...




v.29 nu och 79 dagar kvar...eller så :)

Inga kommentarer: