torsdag 2 september 2010

Sadel?

Ja e helt uppslukad av sadelljungeln, ja tänker sadlar, jag lever sadlar, jag fullkomligen andas sadlar (med tanke på alla turer till tre hästar, där nu bilen blivit en sadelstinkande bil) jaja därav all frånvaro...men en sadel hittad, till Oskar nu väntar en "ny" i stallet att bli provad, annars så tar vi oss en ny tur i morgon eller på lördag :)


Igår var vi hos Hanna och kikade på hennes arbete...impad?? nä, inte alls =D haha skitgrymt...hennes väg är min väg om man säger så :)


Annars så tar vi oss en tur med Oskar var och varannan dag, hade en sele hemma på prov, men den fick lämnas tillbaka, men en liten tur fick vi oss, och ungarna vill bara ha mer mer mer! Men nu är det ridning som gäller, får lägga ut kort på detta senare!


Rusar vidare till nästa anhalt, KALAS!


Grattis Sofia på den stora dagen :)


2 kommentarer:

Botchow sa...

Ahh...jag onskar sa att jag hade hastar.... Alskar forreste den bilderna pa poliisarna i snon! Ser sa harligt ut!

En mamma mitt i vardagen. sa...

Åh flytta hem gumman så får du komman när som helst...och dessutom så kommer det ju ett föl i början av nästa sommar :D ditt kanske??