torsdag 30 september 2010

ONT

Jag har gjort 5 saker idag

1.Gått upp ur sängen (japp det är en bedrift för mig dessa dagar)
2.Suttit vid datorn
3.Suttit framför tv:n
4.Åkt med mamma och hämtat barnen på dagis
5.Suttit på en stol och berättat för mamma om hur man gör en urgod middag ;)

5 saker som gjorde att ja framåt eftermiddagen började få en gnagande huvudvärk, som framåt kvällen bara ökade och ökade och trots 2 panodil och en Ipren så sitter ja nu här, vid datorn, för slappna av och somna är det sista jag kan göra när det bara värker i nacken och huvudet...

Just nu så förstår ja inte hur ja ska kunna jobba måndag natt, jag som aldrig klagar, jag som hatar när någon klappar en på axeln, sitter nu här och klagar och klagar...inte likt mig!

Dessutom så e ja inte alls glad för att Geir gick vidare i Idol, han har ju redan en karriär, Idol är väl en resa för en oerfaren tjej/kvinna, kille/man och inte för en som redan gett ut skivor och har sponsorer, jag tycker verkligen han är duktig, samma som jag tyckte om Mariette förr säsongen, som även hon hade en karriär innan Idol, men jag tycker inte de hör dit, är det ett sätt att få igång karriären igen så har de ju redan fått sin chans, då kanske det inte är menat att de skulle bli kända artister...så tycker ja iallafall...


Mycke som e skit just nu...men nu måste ja försöka sova, imorgon hämtar jag barnen ensam vid två och har dem fram till att Hans kommer hem vid fem...med andra ord så kan ja inte göra mycket annat än att sitta och kika på tv fram tills dess...jippei!!

1 kommentar:

Botchow sa...

Hur länge tror du det kommer vara så här? Har Doktorn sagt något? Stackars! Skickar massa positiv energi och kärlek och kramisar från pannin!