måndag 25 maj 2009

Tillbaks som fru...

...känns lite konstigt, jag och Hans konstaterade att det låter äldre om Hans skulle säga "jag ska höra med min fru" än om jag skulle säga: "Jag ska höra med min man"..undra varför...säkert samma sak som att det låter äldre att vara Farmor än att vara Mormor...iallafall i mina öron ;)

Bröllopet ja...det var underbart, trots lite missöden, som en glömd brudbukett så var vi sååå nöjda när vi kvart i sju dagen efter, äntligen fick lägga oss (kändes dock inte lika roligt att vakna två timmar efter av att Noah nu tyckte att han sovit klart! Men vad gjorde det när vi visste att kl 14.00 var det incheckning på radisson SAS i Göteborg!? Det vi inte visste var att det inte var nåt hotellrum utan en svit vi fick, vi höll på att smälla av när vi insåg att vi hade ett badkar i sovrummet, att duschen var lika stor som hela vårt bdrum och att sängen var större än vårt hus ( i princip)..

Tänkte berätta mer om hela denna lååånga helgen, när ja fått fer bilder på det hele...

puss

Inga kommentarer: