lördag 9 maj 2009

Lättad

Ja nu känns de lite bättre, fick en ny klipptid, som dessutom var en bättre tid eftersom den redan är imon, festhäftena funka tillslut efter en jäkla massa papper, ett jäkla hjärnbryderi och en hel del gruff (från Hans sida), och även ljusen funka, och för er som undra så var det så lätt som folk sagt, vi skulle bara krångla till allt...bara för att!

Så nu sitter jag här i soffan, vikandes på våra kära servetter, när jag tröttnar (vilket är rätt snart) så ger jag mig på bordsplaceringen, som måste vara gjord innan festhäftet kan skrivas ut helt och hållet. Hans gör lite mer manliga saker inför det stundande och har gett sig på tungt trädgårdsarbete i form av att gräva runt häcken :)

11 dagar kvar :D

Förresten...har ju hittat ett par skor som jag gillade och köpte, enkla och de passade mina fötter som är ett stort +...men så i onsdags träffade jag Emmie i Stenungsund...hade en jäkligt bra dag, strosade käkade glass å njöt...och kikade på skor bla...och då hittade jag Skorna med stort S, jag bara visste det...men jag slog ifrån mig tanken och gick därifrån, trots Emelies höga hejarop "KÖP DEM!"...men ja var stark, men nu kan ja inte glömma dem, jag har ju redan ett par, vilka ja inte kan lämna tillbaka, och jag behöver verkligen inte ett par skor till i det stuket...fan va svårt...någon som möjligtvis kan låna mig pengarna till efter bröllopet?? Två par skor ingår liksom inte i budgeten ;)

Inga kommentarer: