tisdag 19 maj 2009

2 dagar kvar...

..och man skulle kunna tro att jag springer runt och fixar de sista...men nepp..jag sitter och snorar och hostar och mår allmänt kasst, försöker få vilar lite iallafall för att kanske bli lite bättre, men just nu känner jag att den där whiskeyn pappa erbjöd lockar en hel del...

Idag har iallafall naglarna blivit gjorda, riktigt nöjd! :)
Sen har jag handlat det sista...trodde jag..kom på att ja glömt lite haha typiskt! Höll på att nästan inte komma ut ut affären eftersom mina kort inte funka...lite lätt nervöst och svettigt...måste glömt huvudet inne på Maxi eftersom jag sekunden senare vandrade in på McDonalds och beställde mat till mig och barnen utan en tanke på att korten inte funka...men snälla killar gav oss mat som skulle kostat 140 för ynka 45 kr (som fanns löst i plånboken) i det tillfället slogs jag av tanken att änglar faktiskt finns, för en resa hem med två tokhungriga barn som blivit lovade McDonalds mat men inte fått någon och en lågt blodsocker tokig mamma och moster, hade vart något att jämföra med helvetet...så om ni söker några änglar, ta er en tur till McDonalds i Kungälv :)

Imon e de dukning och stressning inför att man glömt hälften...sen hoppas jag på en lugn kväll i soffan men lite ost och kex för hjärtat och me :D

Ne dax att snora lite mer och DH!!

Inga kommentarer: