måndag 10 november 2008

Tillbaka till verkligheten...

...efter en massa övande med mina distresser...snart kanske man kan ha användning av de med ;)

Så...en liten uppdatering!

Festen=jättelyckad..iallafall i mina ögon...och en hel massa andra vad jag förstått :D hade asroligt, det mesta gick i lås, ingen blev allt för full, ingen skämde ut sig utan vi åt drack dansade dansade dansade å dansade vi alla blev riktigt sugn apå att fixa en fest till...så vi får väl se hur det blir med den saken!
Massa mat fick vi över så vi åt pastasallad en hel vecka nästan, tillsut fick vi slänga jätte mycket av det ändå :(

Veckan som gått:

Måndag gick jag och Alvin upp astidigt eftersom han skulle vara på dagis redan vid åtta och ta kort...men kvart i åtta ringer dom och säger att fotografen e sjuk å att det blir uppskjutet...morr!! Sen hade jag en trött å grinig pojk som hela tiden frågade efter daji (dagis)Åkte sen till bvc på föräldragrupp, där fick han ju iallafall träffa lite barn :)

Onsdag misade jag totalt att åka till bvc på morran (oops) sen blev det lite handling. Fridisen fyllde 25 Grattis grattis! Och Elin å ja damp av hästarna haha...stel i nacken?? öhh Ja...

Torsdag var det babysim, Noah fick lära sig dyka från mattan...stor pojk nu ;) Hans har ju jobbat halvtid denna veckan, så jag passade på att låna bil så att han kunde hämta Alvin på dagis så jag fick en låååångdag inne i kungälv med lunch promenad å shopping med Anna å Leon. Bla var vi på synsam och fick valt ut två par glasögon som jag nu tagit hem för att bestämma mig för...ingen lätt match kan ja säga!!

Fredag=mys och Noah har redan blivit 5 månader!!

HAHAHHAHAHAHAHAH...

å han e en riktig hottie ;)

Lördag var det sim för Alvin, äntligen efter lov och sjukdom...fisken var tillbaka i vattnet ;) sen bar det av till stenungsund för att äta pizza med "Bimme" (Vilmer) Emma å Peter...gör gott, gör mysigt å killarna fick röja av sig lite :) tack för en superkväll!

å så Söndag...Fars dag middag hos oss med alla föräldrar, bjöd på baconlindad fläskfile med potatisgratäng, å så tillefterätt Hans farsdag present...en gräddtårta, han gör det enkelt för mig ;) hihi

Idag=trött, varför e man alltid tröttare efter helgen?

Slänger snart ut kort på vad jag gjort när ja vart under jord ;)

Bröderna bus på nya äventyr...Alvin älskar nu när Noah kan var med i gåstolen!

Inga kommentarer: