måndag 17 november 2008

Massa ideer...

..i huvudet men inte mycket som kommer ur det just nu...vad ska ja börja med??

Hyllar ofta nätet hit å dit men just nu så e de inte så populärt, får ju för mycket att göra, får för mycket ideer å då går det åt pengar, pengar som jag inte har just nu...vill ha vill ha vill ha!!!! Blir tokig!!!!

Tog mig lite i kragen igår iallafall, masade på Hans lite så vi fick tagit lite julkort på barnen som sen ska bli ivägskickade, passade på att framkalla dopkort på Noah som ska gå ut som tack kort, hade ju gärna velat göra dom själv men så kände jag att det var tillräckligt inför julen...ett smart val med tanke på hur jag mår just idag :) och dessutom så framkallade jag de sista korten till Alvins dagis bok (stackaren den enda som inte har nån nu-segmorsa!!!) Beställer från crimson igen, nöjd förra gången så jag tänkte varför inte...och redan nu kan jag meddela att ja tror jag kommer bli nöjd...fått ett mejl som sa att försändelsen är skickad...kommer antagligen imon...två dagars väntetid-överkomligt...

1 kommentar:

Bettan sa...

Hej!
Dagboksbladen är ju såna som man använder på en större tavla, där man river loss och klistrar fast en ny bild varje månad du vet...;-)Som en ram runt och så drar man bort en lapp varje dag så man alltid har dagens datum framme :-)