fredag 14 november 2008

Idag är dagen..

som jag å Emelie ÄNTLIGEN ska få träffas, har längtat såå, hoppas på att barnen leker lika bra som Alvin å Axel gjorde i onsdags så kommer vi få en härlig dag me massa tjöt :)



Jag var helt mållös efter att Jezzie å Axel åkt, utav en slump slängde jag iväg ett sms om att vi kanske kunde fått pysslat lite när vi ändå ses, men hade ju inga förhoppningar...men vi fick pratat länge vid fikat, stämplat och jag fick visat Jezzie lite hur man gör med våra pennor...utan att bli störda, barnen lekte å lekte..trodde dom kanske var på dagis haha

Kvällen mös ja ihop med Fridis å Rosie, kolla på bonde söker fru å Greys (älskar den serien!!) medans vi åt sushi (första gången för mig)...sent hemma dock, inte lika roligt dagen efter...men men...



Igår var det äntligen dax för Alvins induviduella kort, denna gången höll sig fotografen sjuk, fröknarna avslöjade att det var jätte svårt att få vissa att le å inte vara så allvarliga...detta var nog min grabb, sådan far sådan son ;) Medans Alvin va på dagis å röjde så var Noah på simmet, åkte till Anna å Leon inna för lite mys, dom e så goa när dom simmar, Leon e en baddare på att simma, sprattlar som bara den, Naoh e lite mer reserverad å sparkar bara ibland hihi efteråt hamnade vi på sarinas å åt lunch, massa gott! å barnen sov! även Leon...tror Anna tyckte de va riktigt gott, så nu blir de bara ställen som barnen kan sova ute som vi kommer luncha på ;)

Ikväll e de Idol som gäller, lite gott att äta mysa mysa...

Imon hoppas ja att de ska bli gott väder för jag vill busa med Alvin ute, var längesen nu!
På eftermiddagen e de dax för Alvin simning, som han pratat om hela veckan, sen förra lördagen han var där :) sötnöt!

Söndag...blir de kanske middag här, med några goa människor..vi får se... hihi mystiskt! men vi har inte bestämt ännu...

nepp nu ska jag försöka få lite iordning här hemma så Emelie faktiskt kan komma innaför dörren.

seeya

2 kommentarer:

Botchow sa...

vad tyckte du om sushi da? Och vad for slags sushi var det?? Pusspuss!

En mamma mitt i vardagen. sa...

Ja som den sushi oskuld ja e så, har ja ingen aning om vad det var för nån sushi...höll på att skriva "finns de olika" men kom på att de nog gör de ja ;) men jag tyckte nig de va gott, men inte så där hysteriskt gott som man hör vissa säga, smakade mest soja...men vad vet jag smakade ju bara några bitar :D Puss!