lördag 4 oktober 2008

Publicerad!

Hej hopp...nu e Hans hemma igen och på väg att bli bättre, idag har vi en Alvin fri dag...hemskt de lät...men en sån då å då e rätt gott, han e ju rätt högljudd...han å alla andra 2 åringar... och Hans behöver vila sitt lilla huvud.


Igentligen skulle vi vart på kalas i Halmstad, hos kusinvitamin Matilda och hennes Paps Andreas, men vi avstod och skickade iväg Alvin med mormor och morfar dit istället, kan ju tänka vad han blir ompysslad!!





Efter allt som hänt hann jag igår kväll när jag lagt alla i familjen (inklusive Hans) sätta mig vid datorn å bara slappa, samtidigt som jag kollade på Idol såklart. Fann då att jag har blivit publicerad!! http://handstamplat.blogspot.com/



Med denna Lo:n



Har länge gått å vägt av å an om jag skulle våga, å så i veckan så såg jag en tävling som jag tyckte passade så perfekt in på denna Lo:n som jag gjort...å så vågade jag!!
Å nu så har man blivit publicerad, riktigt roligt, nu får man se om jag vinner...fast de tror ja inte när man ser alla dom andra mycket finare! Men kul e de iallafall! Kanske de blir fler tävlingar :-)

tjolahopp!

Inga kommentarer: