fredag 12 november 2010

Vet ni vad ja kommit på??

Att jag är så där PippiStark...kanske inte fysiskt men definitivt psykiskt, och inte endast av den anledningen att jag med ren vilja fick upp alla paket och skit och hade bäddat den nya sängen snyggt när Hans kommit hem...nej utan för att min fina vän Anna säger det titt som tätt...
vet du van Anna, nu har det börjat sätta sig :)
_________________________________________________
Idag fick jag en ny lite kick, mitt mål med att äta Herbalife har varit att få mer energi, och nu när jag är inne på min tredje vecka så kan ja bara konstatera att den är kommen! Det har visat sig genom att jag nu tränat regelbundet bla har ja börjat springa (!!!!!) Helena springer liksom inte...men den som inte ger sig... och sen simmar ja, och sen ger ju hästarna mig den sista träningsbiten i mitt liv, men så fick ja syn på denna bloggen och fick se Åsas resultat! och Karins resultat låg i bakhuvudet på mig med, och dessutom så kom bror min till mig idag och ville börja han med, min första kund =) så snart går min första beställning som distributör (wohooo) iallafall...jag blev så taggad! Så nu är måtten tagna och centimetrarna ska väck, inte alla men många :) problemet med mig är att jag är nöjd med min vikt men ville gärna tighta till mig en del...får se om det räcker med en shake om dagen eller om ja får utöka till två.
Ne nu är det snart TacoFredag!!

1 kommentar:

Botchow sa...

wohooo!! Va bra Helenis! Gott att du borjar rora pa de mera :-) Och bra att det funkar!