onsdag 28 april 2010

Jag har ett problem!

Den nya telefonen jag fick...är helt galen! Jag fattar inte mycket av den och då anser jag mig vara lite duktigare på sån där teknisk skit än vad som är vanligt...
Iallafall så har ja helt glömt bort att kolla hur mycket batteri det har vart kvar, och inatt så har den slocknat, o de e väl inget med det igentligen MEN efter att ha rotat runt efter sladden att ladda med i 10 minuter så går det inte att sätta på fanskapet!! och då hade man ju kunnat ringa Hans för att fråga hur sjuttsingen man gör men NEJ för våra fina små trådlösa telefoner har laddat ur sig båda två så nu står jag här och har knappt någon kontakt med omvärlden...
jaja förr i tiden hade dom varken telefon eller en elektronisk apparat att tala ut till...jag överlever nog!!

1 kommentar:

Botchow sa...

Ja, vad gjorde man forr egentligen nar man inte kunde ha nagon kontakt med omvarlden?!? DEt ar nastan lite laskigt!