söndag 18 april 2010

Jaha då satt man här igen

kan inte sova...många tankar som snurrar nu, imorgon går jag på min första vecka, där jag ska lämna ungar och gå till jobbet. Har ju jobbat sen i höstas men inte så här, inte på schema...vilket ska bli väldigt gott iofs slippa att inte veta när man ska jobba.



Andra tankar tillhör hästarna, vill så gärna betäcka Lolita, det är världen chans just nu, eftersom en nästintill perfekt kandidat till hingst kommer att stå stationerad inte allt för långt ifrån oss, det är ont om bra hingstar nära oss.




Allman 204
Skulle komplettera henne jätte bra och det bästa av allt, han har ett temperament som är super!! För bra för att sumpa enligt mig, men hinner jag? vi ska ju bygga hus, sen ska nummer tre komma någon gång...fast detta är ju mitt liv, det liv jag fullkomligt älskar...hmm många funderingar...



Satt och kikade på våran externa hårddisk, och så hittade jag dessa korten som Anna Junkvist tog på mig till min "secret box", alltså Hans bröllopspresent från mig...när jag tittar på dessa bilderna så blir jag så jäkla glad, glad för att jag tog dem, glad för att de ger mig ett självförtroende som jag aldrig trodde hade, glad för att jag vågade helt enkelt...nu är ju dessa väldigt påklädda i jämförelse med de andra korten, men dom är bara för speciellt utvalda ögon ;)
Sen händer det grejer med mina tjejor :) Altea och Viktor ska gifta sig i höst/vinter, vilket ska bli jätte kul ( om man får komma haha) Rosemarie ska ha barn, långt bort i stan, med andra ord i USA men ändå :) nu e ja inte ensam längre DESSUTOM så fick jag reda på igår att Sofia o Juha ska ha barn och det redan i juli :D bättre kväll än igår är svårt att hitta hihi massa roligheter! Det ska bli så kul att se Soffys lille bäbis, hon hade världens sötaste lilla bebismage, jag riktigt längtar, jag hoppas verkligen hon mena allvar när hon sa att jag kan förvänta mig ett antal samtal från henne om råd och annat!! Bara RING Sofia :D
Nä nu ropar sängen äntligen...natti..

2 kommentarer:

Botchow sa...

Ahhh....Sa spanannnde att det hander grejer!! Allt hande rpa samma gang ocksa, bring on stora nyheter haha! Har du nagra kort fran i lordags far du garna skicka! Speciellt om du har nagot pa Sofia ;-) Kan inte tro det forrans jag SER det haha

Botchow sa...

Och forresten, alskar dom bilderna pa dej! Sa jakla snygga! Onskar jag hade secret box bilder ocksa!! Nangang... ska jag allt ta lite sexiga bilder pa mej :-)