måndag 26 april 2010

helgen som var!

Första jobbhelgen på schema, gick kanon! Hann med både scrapmässa och kalas på lördagen och söndagen vigdes åt precisionskörning och HINGST letande :) och jag fann han, helt klart!


Här är HAN


Sjutusan så fin! Men bäst av allt ett temperament av GULD


Det hade inte spelat så stor roll om han var hälften så fin, för med det psyket så är han självvald, många tycker nog att jag är konstig med det tänket, men sån e JAG inget ytligt före kvalitet!


När jag sedan kom hem från denna givande dag, så var ju tempot igång så vi hämtade hem Annikas mindre vagn, som jag tänkte träna precision i när den blir klar :) kanske man får se Helena tävla någon gång...den som lever får se!


Sen spännde jag för slanerna för första gången på mammas stolthet

(pssst johanna!! Hur sjuttsingen gör man så att bilderna blir klickbara???)

tror ni hon reagera??

NÄÄ...
den hästen är underbar!
Nu är det dags att ta sig upp ur soffan där dagens vila har gått av stapeln och ge sig ut i stallet, snart kommer kottarna hem från mormor, då är det tänkt att stallgöra ska utföras! Två små ryktborstar har inhandlats och jag VET att de kommer göra succe för det mindre folket i hushållet!














3 kommentarer:

Botchow sa...

Vilken snygging!! När ska ni para dom då? Förresten, bilden e ju redan klickbar? Puss!

En mamma mitt i vardagen. sa...

MEN!! varför är inte alla det då? agh ibland blir ja så trött på tekniken!

En mamma mitt i vardagen. sa...

Det blir när brunsten kommer igång, får vänta o se helt enkelt :)