tisdag 30 mars 2010

Fisbloggare I know!

Men stå ut med mig e ni snälla :)


Idag är dagen som allt börjar...eller igentligen inte, idag är det dax för APT möte, det första på 4 år ungefär. Imorgon är sista dagen för mig som mammaledig, sen går jag på mitt schema officiellt, men börjar inte jobba förrän den 19 april. Innan det väntar en tur till spa med min brukare, blir bort i 5 dagar...rena semestern kan ja säga, ska bli gott att komma hemifrån ett tag och samla nya krafter!!




Allt är rätt så rörigt just nu känner jag, har inte tid med vänner som jag vill, har inte tid med något igentligen, men tiden upptas ju av mina hästar så det är tudelat...vill ju hinna med dem med...




Helgen som gick var nog den roligaste jag haft sen min möhippa, cat club skulle besökas för första gången och det var en jäkla hit! Dagen efter var en seg soffdag utan barn (mumma) och söndagen var jag och Annika uppe i Hedekas för lite träning i precisonsträning, inga hästar med denna gången MEN vad jag ångrade det när jag kom dit, skitskoj verkar det och tillslut fick jag tom låna hästen Annika utav Tore och Lena...ska lägga in en bild så förstår ni hur roligt det var!!!!

Så här glad blev jag efter avslutad runda :)

Full fart!! Fasen vilken känsla!!!!

Ne nu ropar Noah, dax att ta tag i dagen!!

See ya

Inga kommentarer: