fredag 18 december 2009

Jag lever...

..men humöret är inte på topp, och tiden använder jag klokt till mina busar här hemma ;) dessutom så sitter jag en hel del framför min nya uppgift-mitt webmasteri :D för Bohuslän/Dals Fjordhästförening...alltså BDF thihi lite kortare ;)
Mycket är gjort men det är massor att göra mer :) o kul som attans är det, skulle kunna sitta där hur mycket som helst, men får begränsa det lite iallafall.

Tiden går så himla fort! Shit! Om en vecka är det Julafton, sitter o funderar på om paketet ja skickat har kommit fram, du som känner dig träffad o har fått ett paket av mig i lådan SNÄLLA!! mejla mig innan du öppnar :D PLEEEEAAAASE! glömde en sak :)

Ne nu får ja röja lite här hemma, Emma Pettan o VilmerBus kommer kanske en sväng imon, kan inte se ut så här då haha!

See ya!

1 kommentar:

Botchow sa...

Ahhh...vilken paminner mej - skulle ju mejla hast bilder till dej!! Far fixa det nu! Sag du mej live pa internet idag?? Pusspuss!!