måndag 19 januari 2009

Året i bilder...Del 1

Satt och tänkte på förra året...2008...oj vad snabbt allt gick...så här kommer en liten summering :)


Vi fick snö (kors i taket) Alvin var salig :)


Alvin extraknäckte som actionhjälte med cape ;)




Anna o Rikard gifte sig, blev Herr o Fru Junkvist (fortfarande lite konstigt att kalla henne det)Alvin fortsatte att vara söt ;) hihiOch jag blev bara tjockare och tjockare


Vi tog oss upp till fjällen



Alvin fick prova på att åka skidor, som han var väldigt duktig på för att bara vara 1 1/2 år!


Hans började snickra på Alvins stora säng, och han fick inte vara ifred länge..





Johanna fyllde 1, och vi var på barnkalas :)


Plötsligt blev det jätte varmt!!



Här sitter Alvin o Axel i parken vid fästningen, där Alvin SKULLE ha på Axel skon :)

Det blev så varmt så att tom t-shirten åkte av och ölen kom fram!! Då e de varmt!! Mmm längtar tillbaks!


Tjejorna träffades hemmas hos Jezzie...Alvin o jag tog oss en eftermiddag på stranden, alldeles själva...super mysigt :)



Jag tjockar på mig




Sen kom den stora poolen fram :)

Alvin posar så gärna ;)



Peter o Emma gifte sig, i världens finaste väder, jag fånga hennes bukett så nu har någon fått för sig att det är vårt år i år!?!?



Vi passade på att bada



Vi hejade på Sverige



Tillslut fick vi tagit kort på Alvin o magen :)


och då passade lillbror på att kika ut dagen efter, lydig kille ;)




Trött Mamma..



Pigg Pappa..


Trött Noah som då gick under namnet "bebisen"



Nyfiken Storebror



Nä nu vågar ja inte fortsätta längre, skulle kunna sätta pengar på att de börjar krångla och att ja får göra om alltihop, så de får bli en uppföljning :)

1 kommentar:

Botchow sa...

MEEER! Gu va kul a se! Min favvo mamma! Pusss