tisdag 6 januari 2009

Bye bye, magsjuka?? och lite smått irriterad!

Igår så var det dax, baksidan av att Johannisen hälsar på...dagen då man måste säga hejdå :(

Hittills så har jag dragit mig ifrån de stunderna, gått hem tidigt, sagt ett snabbt hejdå å sen gått...
Men i år stannade jag till sist med Milli, å fan va jobbigt de va, massa tårar, massa kramar, massa fina ord :)
Är så glad att allt löst sig tösen!! Have a safe trip home, see ya!

Lagom till att jag kom hem vid ett tiden, kräktes storeman BLÄ! hatar magsjuka, så natten har spenderats på madrass med en hemskt pigg kille som i mellanåt har kräkt som en gris...halv 6 i morse somnade han äntligen och jag kände mig halvt död...
Skulle idag ätit på restaurang med Hans föräldrar och firat Farmor Ella, men det fick vi säga stopp till och har istället sovit bort denna dagen.

Fick äntligen lära mig lite saker på photoshop av Pannins mamma Karin :D Tack!!
Satte mig väldigt förväntansfull vid datorn för en stund sen för att börja pilla lite...å så funkar inte programjäveln! eller jo det gör de, man kommer in, man kan göra lite snabbkommandon bla men man kan inte beskära och använda musen!! IRRITERANDE!! Nån som vet felet? ;)
Ska se om Hans kan ominstallera det nu på eftermiddan, vill ju börja greja så man inte glömmer av vad hon lärt mig :)

Ne nu får jag väl gå å sätta mig å vänta på magsjukan ;)

Puss!

1 kommentar:

Botchow sa...

ahhh....usch ja det var jattehemskt! Tycker det blir jobbigare a jobbigare for varje gang.... a nu nar du stanna kvar sa sent....senast av alla! Blev det annu lessammare!

Jobbigt me magsjuka igen!! Ni e ju aldrig friska for guds skull! :-)