fredag 21 januari 2011

Tjoho!

Här e ja :)

lite semester från bloggen har vart kanon, och nu tar jag nya tag!



Sitter och funderar på en uppdatering...alltid samma sak, vart börjar man?





Blir att rada upp denna gången ;)
  • Pannin har vart här-Johannan och jag fick massa tid tom ensamma!
  • Hon förälskade sig i LilleLaban


  • Sarisen har vart här-Ses ju nästan lika sällan som Pannin ;)

  • Dom båda förälskade sig i alla pissungar!



  • Ett litet kalas för hon som fyller på julafton (vem det nu kan vara) gick av stapeln och mysfaktorn var hög!



  • Julen har vart på besök och vart lite så där panikartad, halvcrazy, småstressig och helt...helt underbar :D som det ska vara med andra ord!
  • Barnen var smått skrämda smått förtjusta

  • Kattungarna har växt växt och växt! Nu är dom snart 12 veckor gamla och snart redo att flytta hemifrån :( SAKNA!


Kommer att bli mer kattungar i detta hushållet kan ja lova!

  • Pulkaturerna efter Oscar har avlöst varann!

  • Finns det en bättre shettis, undrar jag??


  • Lagom till att julledigheten tog slut så hälsade bältrosen på hos mig, blev en längre ledighet än vad jag hade tänkt mig...
  • Så sent som förra helgen var det möhippa för Altea, en riktigt lång dag, men oj så roligt vi hade, och jag anar att den bliviande bruden blev nöjd.

Ja antar att ja missat en hel del, men inte har jag tid att sitta och klura ut det!

Nu ska fredagsmaten bli lagad och sen kan fredagsmyset börja!

1 kommentar:

Botchow sa...

Åhh...skicka kortena!