onsdag 23 juni 2010

Bröllop!

Nog den sista att kommentera Bröllopet med stort B, men va fan, ja har inte haft tid!!
Jag skulle ju vart på barnkalas med barna men eftersom mitt flimmer framför ögat kom någon timme innan avgångsdax så vågade ja mig inte ut i trafiken, Hans fick ta kalajtajm med kidsen och jag bäddade ner mig i soffan i väntan på Huvudvärken med stort H som har en vana att komma efter flimmret...borde nog kolla upp detta...
iallafall...ja somna som en stock...hade ju jobbat så de kanske inte var så konstigt, vaknade upp lagom till bröllopet, grät en skvätt (japp ja grät) och slumrade senare under kortegen, väcktes av ett samtal från Hans som fråga vad ja ville ha för pizza...inte fel...
Men så fint de va!! Sen lyssnade ja och halvtittade på resten av festen på jobbet...måste säga att ja har ett glidare jobb!!
__________________________________________
Mycke stora bokstäver ida BTW!!

Inga kommentarer: