onsdag 8 juli 2009

Föreberelserna inför den stora dagen...

Ska äntligen försöka berätta om den där dagen, men de e svårt, svårt att sätta ord på allt man kände och allt man upplevde. Men här kommer ett försök, kommer bli många bilder som får tala :)


Allt började igentligen med att Johanna kom till Sverige..för min skull, för mitt bröllop, punga ut med 8000 minst för att få vara med...när hon landade, då började det kännas att de närmade sig!
Första dagarna var jag dock tvungen att bli klar med lite småpill...som tårtdekorationerna tex :)







Trots allt som var tvunget att göras hann jag ändå med att umgås liiite...eller vad tycker du Johanna?


Tisdagen var nagelfixardagen, jag vaknadepå morran med världens förkylning IGEN, men vad gör man...Millan å jag packade in varsin unge i bilarna och tog oss till Frölunda, där Tobby fixade oss riktigt riktigt fina, usch va ja snorade, och inget kunde jag göra åt det heller eftersom naglarna ömsom liknade kattklor ömsom riktigt ovårdade tjocka äckliga naglar med en stark goja på, stackars Tobby.. haha





Men fina blev dem (lånar Sofias naglar eftersom jag nog aldrig fick tagit nåt kort, men de ser ju nästan identiska ut)


Onsdagen var vigd åt dukning, jag i min lilla fantasivärld åkte dit vid tie på morran för att säkra att vara hemma i god tid på kvällen för att ta de lugnt...(tillåt mig småle...) Rätt så tråkig lokal innan smyckning.









Noisen fick vara med...
Det börjar ta form... en älg kom på besök till Hans o barnens förtjusning..











Lila lila lila!! Nu börjar det bli klar, och klockan börjar närma sig tio :-o





Vet inte om någon la märke till de men tillome rödvinflaskan var med etikett i färgen LILA ;) matchningsnörd? Ja vet..





Lite pynt och pyssel...

Detta stod framför oss, älskar dessa H:n som Hans gjort, de kommer att få en hedersplats bredvid bröllopskortet lite senare..

Våran plats och placeringskort





BlomdekorationernaToakorgen, för alla situationer ;) (den blev riktigt uppskattad)










Tillhörande "toakorgrim"





Skivor som gästerna fick ta hem för att bränna deras bilder till oss





Gästboken
Bordsplacering
fortsättning följer...

Inga kommentarer: